Image Image Image Image Image
Copyright 2015 Lastmoment

 

Scroll to Top

To Top

Blog

16

mrt
2012

In Blog

By Rosa

To be or not to be online

On 16, mrt 2012 | | In Blog | By Rosa

Ik google ongeveer alles. Van werkgerelateerde topics en standaard interesses, tot ‘pijn in mijn linkerteen’. Maar ook voor een dokter, sauna of restaurant gebruik ik de hulp van mijn zoekmachine of vraag ik vrienden op facebook om tips. Ik ga ervan uit dat ieder bedrijf op het net te vinden is. Want niet te vinden betekent min of meer dat je niet bestaat. En als je wel te vinden bent, maar alleen op een stoffige amateuristische site, dan zoek ik liever verder.

Toch zijn er anno 2012 nog steeds bedrijven die denken dat een website verspild geld is. Waarom is het nou juist een goede investering?

Iedereen (!) zit op Internet, niet alleen potentiële klanten, maar ook zakenpartners, investeerders en je concurrenten. Wil je geen klanten mislopen, dan is een website onmisbaar. En ook al ben je een kleine onderneming, met een professionele site krijg je meteen een grote uitstraling. Ja het kost wat, maar het betaalt zich geheid terug. En je bespaart ook nog op promotie en klantenservice, bent 24/7 beschikbaar en wat ‘drukfouten’ zijn meteen verholpen.

Als je nu overtuigd bent, maar besluit om zelf iets in elkaar te knutselen wat moet doorgaan voor..niet doen! Het enige wat erger is dan géén website is een knullige website.

Tags | , ,